دسته‌بندی نشده

شامپو، رنگ مو را میسوزاند؟

رنگ کردن موها یکی از راه های تغییر ظاهر شماست. حتی اگر مدل موی خود را کوتاه نکنید، یک رنگ موی جدید شما را متفاوت تر نشان می دهد. اما برای ماندگاری رنگ موهای خود چه کارهایی انجام میدهید؟!

گاهی اوقات عادات روزمره ما می تواند به رنگ موهایمان آسیب برساند. از فراموش کردن استفاده از محافظ گرما گرفته تا شستن بیش از حد تارهای مو با شامپوهای معمولی روزانه یا خشن، کارهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند روی رنگ موی ما تأثیر بگذارد. با انجام چند اقدام احتیاطی اضافی، می توانید ظاهر و حالت مو را به شدت تغییر دهید. اما مهم ترین آنها انتخاب شامپو و نرم کننده مناسب برای موهای رنگ شده است. توصیه میکنیم با خرید شامپوی اصل و توجه به ترکیبات آنها محصولی مناسب با نیازهای خود تهیه کنید.

در این مطلب علت اینکه چرا شامپو رنگ مو را تغییر میدهد و محصولات جایگزین بررسی و معرفی شده است. با ما همراه باشید تا با شناخت آنها طول عمر رنگ موی خود را ابیشتر کنید.

آیا واقعا شامپو باعث از بین بردن رنگ مو میشود؟

از زمانیکه موهای خود را رنگ میکنید تا دفعه بعدی که برای ترمیم آن به آرایشگاه مراجعه میکنید، ممکن است چندین بار حمام کنید. این سوال خیلی از خانم هاست که ایا شامپو میتواند باعث تغییر رنگ موها شده و آن را کم رنگ کند؟!

پاسخ قطعا بله است. توصیه میکنیم از شامپوهایی که حاوی سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات و کلرید سدیم هستند، خودداری کنید. سولفات موجود در شامپو باعث از بین رفتن رنگ مو می شود. شامپوهای معروف بسیاری را خواهید یافت که حاوی سولفات هستند. هدف از بکار بردن این ماده در شامپو، پاکسازی عمیق موهاست. سولفات (SLS) برای رنگ مو مضر است زیرا با هر بار استفاده به سرعت رنگ موهای جذب شده را از بین می برد. در نتیجه، محصولی را انتخاب کنید که فاقد سولفات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *